Monday, October 11, 2010

sorotan perkahwinan datuk sani salleh & pasangan(datin fatimah dalilah omar)

KUALA LUMPUR: Perkahwinan Pengarah Urusan Sani United, Datuk Sani Salleh dengan wanita pilihan, Fatimah Dalilah Omar bukan saja disambut pada tarikh istimewa malah akan turut dimeriahkan dengan konvoi kereta mewah.

Konvoi disertai kira-kira 40 peserta dengan lebih 30 kereta mewah termasuk Ferrari, Lamborghini dan Porsche, itu akan mengiringi kenderaan pasangan itu dari Heritage di Pulau Duyung ke Masjid Kristal, Pulau Wan Man, Kuala Terengganu, untuk majlis akad nikah, esok. Penganjur konvoi yang juga Ketua Pegawai Eksekutif IBM Automobiles Sdn Bhd, Datuk Jamal Md Yunos berkata, konvoi itu simbolik semangat bersatu padu ahli Ferrari Owners Club dan kereta mewah lain selain memeriahkan majlis perkahwinan Sani.

“Memandangkan Sani adalah ahli kelab ini, kami berbesar hati mengadakan konvoi ini bagi meraikannya yang bakal menamatkan zaman bujang, esok. “Sebelum ini, kami sudah beberapa kali mengadakan konvoi meraikan majlis perkahwinan di kalangan ahli dan ia sesuatu aktiviti yang menyeronokkan,” katanya. Jamal berkata, setiap bulan kelab itu akan mengadakan aktiviti konvoi menjelajah seluruh negara dan semua ahli kelab berkenaan akan bersama berkonvoi pula ke Pulau Pinang, 8 Oktober ini. Sementara itu, Sani terharu dan terkejut apabila mendapat tahu bahawa Ferrari Owners Club menyatakan hajat untuk mengiringi beliau dan bakal isterinya ke Masjid Kristal untuk majlis akad nikah. Menurutnya, Jamal memberitahunya rancangan beberapa bulan sebelum ini tetapi dia tidak sangka pasangannya akan diiringi lebih daripada 10 pemilik kereta mewah.( amik kat sini)

layan gambar2 kat bawah ni

kereta pengiring pengantin ke masjid kristal terengganu

kereta pengiring pengantin ke masjid kristal terengganu

kereta pengiring pengantin ke masjid kristal terengganu

di perkarangan masjid

akad nikah

kat bawah ni sebagian daripada hantaran




semoga berbahagia hingga akhir hayat datuk & datin


Datuk Sani Salleh bertunang dengan Fatimah Dalilah Omar, anak seorang ahli perniagaan Terengganu pada Jun lalu & mereka bakal berkahwin pada 10 Oktober ini.

Menurut sumber terdekat, pihak lelaki akan menghadiahkan wang hantaran sebanyak RM100,000 selain sebuah kereta mewah bernilai lebih RM400,000.

Jika kami tidak salah kira, kos hadiah berupa hantaran sahaja sudah mencecah setengah juta. Ini sekaligus memadam rekod Juliana Banos — RM77, 888.77.

( copy right from roti kaya)


credit to empunyer gambar lagi gmbr sini tekan

8 comments:

Cik ira said...

murah rzeki tol datuk sani ni kan...
stat ngan nyanyi blakon aleh dA jd jutawan da pun..

Khairy said...

wow...byk gile blanja kawin dia. tak mampu den..hehe tp kan, harap jangan jadi macam kebanyakkan selebriti malaysia ni. Majlis kahwin memang gempak, last2 cerai gak..ish2, dunia2

Cik ira said...

harap2 cm 2 lah... moga2 berbahagia sampai akhir hayat

Adam Aizad said...

best nye naik kete mewah mcm mana rasanya yek hehehee

Cik ira said...

rase mmg lah best kan.. dah mmg rzeki die n isteri

Unknown said...

www1022

ugg boots
christian louboutin outlet
red bottom shoes
fidget spinner
moncler outlet
ugg boots clearance
ralph lauren polo
ralph lauren polo
ugg outlet
basketballl shoes

phestay said...

click this link now q7w90x8g94 replica gucci replica bags in london replica kipling bags important link o2v51g1r29 replica bags blog replica bags delhi replica gucci bag l0v41f2b46 replica bags high quality

Anonymous said...

supreme clothing
yeezy gap hoodie
yeezy boost 350
supreme clothing
off white clothing
kyrie shoes
supreme
curry shoes
kobe shoes
golden goose