Friday, November 25, 2011

single and available

SINGLE
SINGLE


SINGLE
SINGLE

SINGLE
SINGLE

SINGLE
SINGLE

SINGLE
SINGLE

SINGLE
SINGLE

SINGLE
SINGLE

SINGLE
SINGLE

SINGLE
SINGLE

SINGLE
SINGLE

SINGLE
pelik sangat ke kalau masih solo pada umur 24 tahun??????











kenapa saya single??

- ramai cakap saya yang memilih...
ntah lar..
nak memilih macam mane tak ada yang datang pun...

-maybe coz i ni tak cantik kot..
ye lar kan..
laki laki zaman sekarang nak yang cantik cantik jer...
mane ad nak yang xcantik lagi lawa cam  saya ni..

-single ? ada aku kesah...
bak kata sya kawan aku..
yoh xperlu rungsing... ada lah nanti 2..
mane tau nanti tibe-tibe ada orang ajak kawen terus xyah nak couple2, 
hehehe.. tengs sya...

sekarang ni baru balik dari Teluk Chempedak..
jejalan sambil main buih sabun..
hehehehe..
tengs sya and farin coz melayan saya yer...
luv U all..





8 comments:

FarHANa aZwA said...

ish..tak sala pown sngle umo 24 taon...jodoh lom ad nk wat cmner hehe huhu

@http://farhanaisazwa.blogspot.com/2011/11/video-call-old-versionlayan-ngehehe.html

Anonymous said...

x pelik pon. adat zaman sekarang. watpe nak gelojoh2 bercinte. bdk2 je over excited. ngeh ngeh ngeh ;D

dEyda Mahamad Arsad said...

memg ta pelik...mude ag..relax2 dlu keje balajo kumpul aset..hheee...

Cik ira said...

saya pun rase xpelik.. tpo org sekeliling ni wat rase cm pelik.. coz.. jumpe je ty.. " ko kapel ngn sape skunk" bile ckp single.. wat muke cm xcyer lak kn.. hehehe

Cikgu Ma said...

24 muda lagi...saya 27dah..masih blum berkahwin..belum ada rezeki...

jom baca =)
sambutan sekadar adat atau penghayatan???

Cik ira said...

ha'a.. jodoh pertemuan, ajal maut, rezeki semua di tanganNYA

sitinuraffizza said...

situasi kte sama! jz yg lain sbb sy umur 22. keliling kwn2 semua dh cop turn utk tunang & kawen. plg x pun dh cople. sy msh single. mreka jg katakan gitu, sy memilih. mslhnya xd org lg pun yg nk kt sy. reason yg sm spt awk. HUHU. ada jgk yg busuk hati ckp, xlaku. sedih. begitulah nsb si single. :(
tp xpelah. jodoh itu telah Allah tentukan. mn tau tba2 jmp, terus kawen. kurang skit dosa couple2 ni. HAHA.
smga yg terbaik utk awk ye! :)

Cik ira said...

kn3...
insyaALLAH.. kalu jodoh xkemana kn... same jugak untuk awak yer..